Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Wie kan er bij deze website bestellen?

Iedereen die graag eigen biologisch fruit wil kweken en graag kwalitatief goede bomen wil hebben. Zowel particulieren als bedrijven.

Krijg ik na mijn bestelling een bevestiging?

Ja nadat u de bestelling geplaatst heeft ontvangt u per email een orderbevestiging. Uw bestelling zal dan zo snel mogelijk worden verwerkt. Als wij de bestelling hebben afgeleverd ontvangt u van ons de factuur per email.

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Om u een product van topkwaliteit te garanderen blijft uw boom of struik zo lang mogelijk bij de kweker staan. Uw boom wordt daardoor pas op het allerlaatste moment verzonden. Elke maandag verzenden wij de bestellingen om de reistijd van de bomen zo kort mogelijk te houden.

Kan ik voor een andere afleverdatum kiezen?

Ja dat kan. Dit kunt u invullen in het vak bezorg datum.

Wat bedragen de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn binnen Nederland en Belgie gratis!

Hoe wordt mijn bestelling thuisbezorgd?

Wij verzenden uitsluitend via DPD. Hierdoor zijn wij verzekerd van een snelle en betrouwbare levering.

Welke betaalmogelijkheden worden er door Eigenfruit.nl aangeboden?

U kunt kiezen voor Ideal, Paypal of overboeking per bank.

.

Kan ik een factuur ontvangen?

U krijgt deze automatisch per email toegstuurd.